fredag den 9. januar 2015

Lidt videoer fra Boa Vista!





Den første video viser det tørre ørkenlandskab på Boa Vista. Samtidig får i lidt jeep experience med, det meste af turen var en bumpy ride pga. brosten og ujævne veje. Vi kørte også i sand, som giver den samme fornemmelse som at køre rundt i utrolig meget sne. Heldigvis var vores chauffør rigtig sej til at køre i den slags, thank god!

Den anden video er taget en halv time inden vækkeuret ringede. Åbenbart var kattene stærkt uenige om noget, og det skulle løses med det samme. Det er sjovt hvordan katte kan lyde som børn nogle gange. En aften blev jeg lige nødt til at kigge ud, da det lød som et barn. Igen var det bare katte i stærk diskussion :) 

Den sidste video er fra youtube, og ikke min egen. Jeg har selv lavet en, men den indeholder samtidig mig i badedragt, og det ved jeg ikke om i alle skal se ;) 
Bølgerne i min video er cirka på størrelse med dem i youtube videoen. De var rigtig store den dag vi tog videoen. Jeg blev også væltet omkuld et par gange, og så gælder det om at komme op hurtigt, så man ikke bliver skyllet væk af den næste bølge. 


See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar