lørdag den 10. januar 2015

De 10 mest læste indlæg på bloggen!


Jeg har før set lignende indlæg rundt omkring i blogverdenen. Bloggen fylder snart to år, og jeg har aldrig lavet et lignende indlæg før. Derfor tænkte jeg det var på tide. De fleste populære indlæg er bl.a. diys og inspirations indlæg til forskellige steder i hjemmet. Alligevel blev jeg overrasket over nogle af indlæggenes populariet.

10. Inspiration til indretning af entreen er et af de ældre indlæg på bloggen. Entreen er et af de vigtigste rum i hjemmet. Personlighed og den generelle stil skal skinne i gennem i dette rum. Det er selv et rum jeg ofte har søgt inspiration til, så jeg kan godt forstå populariteten, selvom indlæggets layout og udformning ikke er af den bedste kvalitet. 



9. Industri looket er bare fantastisk på alle måder. Det er også en stil jeg lader mig inspirere meget af. 



8. Nyhed i Sinnerup blev jeg lidt overrasket over var med på denne liste. Indlægget var mest et tip indlæg, men vi kan ikke komme udenom at kaklerne både er rigtig flotte og billige. 



7. Forny dine gamle møbler er også et indlæg med mindre god layout og udformning, men hey jeg var næsten lige begyndt. At finde sin blogge stil tager tid. Jeg kunne sagtens ændre de ting jeg er utilfreds med ved indlægget, men jeg synes det er en vigtig del af bloggens historie. 
Indlægget giver meget inspiration til fornyelse af møbler, som kan gøres på et utal af måder. Jeg plejer ofte at forny med maling, i stedet for at købe nye møbl. Jeg synes både det er mere charmerende med noget unikt, men også billigere i længden da der typisk er malerrester. 



6. Vores sofabord er en af de ting i lejligheden, som jeg er mest glad for. Jeg fik mine forældre til at lave det, efter jeg havde set prisen på sofaborde hos møbelkæderne. Dette bord var super billigt at lave. Desuden har jeg stadig mere bejdse tilbage, som jeg efterfølgende har brugt på vores vasketøjskurv. 



5. God nyhed til indbyggere i Aalborg og Aarhus blev jeg også lidt overrasket over var med på listen. 
Indlægget blev lavet da jeg brændende ønskede mig en Aarhus plakat. Det gør jeg ikke rigtig længere, men jeg synes stadig denne version er en af de flotteste på markedet :) 



4. Inspiration til indretning af altan er ret sæsonbetinget, men stadig et vigtigt sted at indrette. En velindrettet altan er så meget hyggeligere og afslappende end en kedelig. Der er ret meget arbejde i at, indrette et sted som kun bruges i et kvartal af året, alligevel er det, det værd når altanen bruges mere end før. 



3. Lædergreb i køkkenet-diy blev lavet til et indlæg efter jeg havde set inspiration på nettet. Dog fandt jeg ingen beskrivelse af udførelse, og besluttede derfor at lave min egen. Selv ved den mest simple diy, kan man være i tvivl om udførelse somme tider. Jeg er utrolig glad for de mange views på indlægget. 



2. Rå reol-diy er det indlæg jeg har fået flest henvendelser omkring. En enkelt har endda sendt billeder af hendes resultat. I kan se indlægget HER. Jeg overvejer selv at lave reolen når vi en gang får noget større :) 



1. Inspiration til indretning af rum med skråvægge blev jeg faktisk alligevel ret overrasket over var med på listen, og så endda som nr.1. Vi kan nok bare konkludere at, skråvægge kan være en bitch at arbejde med. Jeg håber at de folk som er kommet forbi indlægget, har fået lidt inspiration de kunne bruge til noget :) 


See U later, Decorator!

Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar