mandag den 5. januar 2015

Velkommen til 2015!




Det er blevet 2015. Jeg skal altid vænne mig til at skrive et nyt år, og det kan godt tage lidt tid. Kender i det?
Nytårsaften blev for vores vedkommende fejret ved Michaels venner. Vi fik lækker mad bestilt udefra, og havde rigtig godt selskab. Da Michael skulle til eksamen allerede d. 2. januar, tog vi ret tidligt hjem fra nytårsfesten. Billedet ovenfor er taget nytårsaften!Michael er flot ikke? ;)

Jeg er egentlig ikke den type der laver nytårsforsætter. Alligevel håber jeg på at det nye år vil bringe nye udfordringer, i form af en elevplads hos en blomsterdekoratør. Jeg har ofte følt at tiden bare går, men at mit liv står stille uddannelsesmæssigt. Jeg har altid gerne ville gøre min universitetsuddannelse færdig. Problemet er bare at jeg er skide træt af det, og det kommer der ikke mange opgaver ud af. 
Som nogle måske ved vil jeg gerne være indretningsarkitekt, dog er det ret dyrt. Derfor har jeg besluttet mig for at uddanne mig til blomsterdekoratør, da det stadig er en meget kreativ uddannelse. Senere i mit liv har jeg så mulighed for at åbne min egen butik, og læse til indretningsarkitekt. En drøm behøver ikke være slut, bare fordi den ikke kan udleves på nuværende tidspunkt :) 

Et andet mål for 2015 er at, min udfordring til mig selv lykkedes og at det vil skabe en bedre og større blog.
En anden ting jeg burde, er at være bedre til at gå til tandlæge. Jeg er hunderæd for tandlæger, så jeg prøver at undgå besøg hvis jeg kan. Men nu vil jeg være bedre til at få regelmæssige tjek, jeg vil helst gerne beholde mine tænder ;)

Hvordan var jeres nytårsaften og har i nogle nytårsforsætter? :)


See U later, Decorator!

Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar