søndag den 4. januar 2015

"Årets" julegaver!



Af vores katte, Freja og Thor, fik jeg pilgrim
øreringene og en blonde bh fra Monki.




Af min søster og hendes kæreste fik jeg ringe fra HM (guld på ringefinger og 
sølv på lillefinger), en ring fra Pilgrim ( oxyderet på ringfinger) 
og en læbestift fra Gosh i farven 160 Delicious


Fra min svigerinde fik jeg en rygsæk fra Monki, som længe er blevet indviet. Den kan ikke 
længere fås online, men jeg har set den i begge Monki butikker i Aarhus.






Af mine svigerforældre fik jeg den gennemsigtige Lyngby vase 20 cm, globalkniven G-2 og en marguerit ring. 
Dog var den ikke rigtig mig, så jeg byttede den til uret fra Pulsar mod lidt ekstra betaling.




Af mine forældre fik jeg en hvid sweater og en pencil skirt fra Mapp store. 
Jeg fik også et armbånd fra Story i oxyderet sølv, med to forgyldte led.


Fra min bedstemor fik jeg et tørklæde og en Chanel "Provocation" neglelak. Tørklædet var 
ikke rigtig mig, og skal derfor byttes til noget andet i den nærmeste fremtid. 


Af min farbror og faster fik jeg en chiffon skjorte og en blondetop, dog passede det 
ikke rigtigt og kunne ikke byttes til bedre størrelser. 
Derfor byttede jeg til denne blondetop fra Yas.


Min Morbror, tante, fætter og kusine gav mig denne 
White musk parfume fra The Body Shop.


Min Moster, onkel og fætter gav mig et gavekort til HM, og det er længe 
blevet brugt som et tilskud til denne lækre mohair blend cardigan.


Af mine to veninder Ira og Melissa fik jeg Essie neglelakken" fall in line", Opi neglelak 
"my private jet" som begge er utrolig smukke. Jeg fik også chili trøfler :) Længere oppe,
hvor der er billeder af min hånd, kan i se O.P.I neglelakken i aktion :D


Jeg fik rigtig mange lækre gaver juleaften, jeg har dog lidt svært ved at kalde det "sidste års julegaver", da det ikke en gang er 14 dage siden det var juleaften. Alle mine indlæg er forsinkede, eftersom jeg var på ferie fra d. 22 - 29. december. Wifi var dyrt på hotellet, og de hot spots vi kunne finde virkede først en time inden vi skulle til lufthavnen. Kanon! Mere om ferien til Boa Vista en anden dag :)
Overstående billeder er af alle mine julegaver, jeg har tilføjet links til de ting jeg kunne finde under billederne. 
Forresten har Michael og jeg valgt at give hinanden en rejse til Paris. Dette er i stedet for julegaver til hinanden. Vi regner med at skulle afsted i slutningen af januar, og jeg glæder mig helt vildt! :)

Jeg håber i alle har fået nogle lækre gaver, og havde en dejlig jul med dem i holder af!

See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar