onsdag den 1. januar 2014

Rimmel treats!




Håber i alle havde en dejlig nytårsaften i går. Vi var hjemme omkring kl. 5, hvor jeg var helt smadret. I dag er jeg utrolig træt, så jeg har ikke lavet det helt store. 
Dog har jeg været udenfor for at købe tømmermændsmad ind til Michael, man er vel en god kæreste :)
I dag vil jeg vise jer lidt af mine julegaver. Denne gave er dog ikke en julegave, men en gave fra pakkekalenderen, som jeg fik om morgenen d. 24. Jeg fik Scandaleyes thick and thin eyeliner samt eye make-up remover til vandfast makeup, begge fra Rimmel. Begge produkter er taget i brug, og er rigtig gode. Eyelineren røg på ønskelisten efter at have set en makeup tutorial af bloggeren Dulceida. Som navnet hentyder til, er eyelineren god til at lave meget præcise tynde og tykke streger. Samtidig er den meget tusch agtig, hvilket gør den rigtig let at lægge. Find eyelineren her. Make-up fjerneren er ret svær at opstøve, måske fås den i den lokale matas :) 


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar