fredag den 10. januar 2014

Eksamenstid!


For tiden sidder jeg og sveder over en eksamensopgave. Jeg skal skrive 15 sider på en uge omkring materiel kultur og social identitet. Her under skal opgaven tage udgangspunkt i begravelser samt arkæologiske genstande. Dem som ikke kender mig, kan ud fra dette nok udlede at jeg studerer til arkæolog. Den egentlige betegnelse lyder, Middelalder - og renæssancearkæolog med speciale i biologisk antropologi. Det er et spændende studie, dog i en helt anden grøft end uddannelsen til indretningsarkitekt. Jeg er nok bare en person med mange forskellige interesser. Før jeg besluttede mig for at tage uddannelsen til indretningsarkitekt, var jeg også meget kreativ og elskede at indrette. Det var først efter en veninde fortalte mig at, hun aldrig havde set mig så glad og begejstret som når jeg talte om indretning, at jeg begyndte at tænke over det som en levevej. Det gav mig noget at tænke over, og tanken om at arbejde som indretningsarkitekt  blev mere og mere tiltalende. Nu er beslutningen taget, og jeg kan mærke at det er det rigtige for mig :) Nu forsøger jeg så at gøre min bachelorgrad færdig, så jeg har noget at falde tilbage på. Derfor er der lidt stille på bloggen i denne tid, men jeg skulle gerne være tilbage senest onsdag i næste uge. Måske kommer der nogle små indlæg i løbet af ugen, men jeg vil ikke love noget.
Ha´ en rigtig god uge!


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar