fredag den 3. januar 2014

Det lå der under juletræet #1







Sidste års juleaften ( man skal vel være korrekt, også selvom det kun er lidt over en uge siden) bød på mange lækre sager. Det var hovesagligt ting til hjemmet, men bestod også af lidt tøj, makeup, gavekort til hm og penge til en tatovering. Jeg fik tøj af min søster og hendes kæreste Asger samt mine forældre, dog skal begge dele desværre byttes af forskellige årsager. Tøjet er også fra hm, så jeg skal snart ud at forkæle mig selv med nyt tøj. Gavekortet fik jeg af min moster, onkel og fætter fra Sønderborg. Pengene til en ny tatovering fik jeg af min dejlige svigerinde. Det bedste var at jeg gerne måtte få den før jul, så den blev lavet i starten af december. Jeg fik lavet en citat tatovering på ryggen :) Æggebægeret fra Kähler, basilika lyshuset fra Kähler samt stavblenderen fik jeg/vi af min bedstemor. Oprindeligt havde vi fået fire æggebægere fra Kähler, men da ikke alle var i farven sort og grå, valgte vi at bytte til en stavblender i stedet. Æggebægerne kunne sagtens bestilles hjem, det trælse var bare at de udelukkende kunne hentes i Tønder, eftersom det ikke var købt i en landsdækkende kæde.
Æggebægerne kan forresten fås her i forskellige farver :)


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar