onsdag den 1. maj 2013

Vindueskarme!

I dag vil jeg vise jer ideer til indretningen af vindueskarm, til hylden osv. Det virker umiddelbart som en meget lille ting, men er egentlig det modsatte. Indretningen af vindueskarme, hylder m.m. fungerer som en mindre udstilling, derfor bør de indrettes så de harmonerer med resten af rummet og samtidig giver det ønskede indtryk. Altså skal de indrettes lige som et stilleben!
Den smalle vindueskarm kan være svær at indrette, da ting ofte kommer til at stå på række. Derfor bør de indrettes meget simpelt. Indlægget kommer hovedsagligt til at omhandle de brede vindueskarme, da der er lidt flere muligheder :)

Der er mange ting som kan bruges når man skal indrette et stilleben. Et godt udgangspunkt er at udvælge nogle af sine ynglingsting, som gerne skal indgå i stillebenet. Jeg har bl.a. indrettet med en gammel træand som jeg legede med da jeg var lille, souvenirs og et grønlandsk spil som alt har betydning for Michael og jeg. Derudover tilføjer jeg altid lidt lys og nogle planter/vaser, da det spreder hygge og stemning. Bøger er også en god idé at tilføje sit stilleben!



Kilde: Boligcious.

Kilde: Karenmarie.

Kilde: Xoeinding.

Kilde: Bobedre.

Kilde: Olineart.

Kilde: Boligcious.

Kilde: Boligmagasinet.




See U later, Decorator!

Camilla






Ingen kommentarer:

Send en kommentar