torsdag den 2. maj 2013

Nyt til soveværelset!

Jeg har egentlig haft plakaten fra Playtype længe, men jeg har ikke fået taget mig sammen til at købe en ramme. Kender i det? Egentlig ville jeg gerne have plakaten i en ramme af lyst træ, men da den kostede 300 kr, blev den hele tiden nedprioteret. I går besluttede jeg mig for at det var fint med en sort ramme, hvis det betød at jeg ville få plakaten op at hænge. Så var vi et smut i Ikea i går, og den store Hektar lampe kom også med hjem. Der kommer billeder, når den er kommet op at hænge :)
Nu er plakaten kommet op, og synes det ser fantastisk ud :) Hvad synes i?
Plakaten kan forresten købes her!









Den opmærksomme læser har lagt mærke til de to hyldeknægte, der hænger på vores paller. De er der ikke fordi jeg synes det ser drøn smart ud, men fordi der skal hænge to arbejdslamper i dem. Altså når jeg en dag får dem købt. Til den tid ser det til gengæld godt ud :) 




See U later, Decorator!

Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar