onsdag den 13. februar 2013

Industri looket!


Jeg er helt vild med det industrielle look i boligen. Boligen på billedet nedenfor, har mange industrielle elementer såsom Tolix stole og industri pendler.

Kilde: BOLIG Magasinet

Jeg synes det er rigtig fedt, men da jeg er på su har jeg hverken råd til de berømte Tolix stole, og jeg er desuden i tvivl om hvor længe det industrielle er på mode. Derfor tyr jeg til det tidsløse design, til store ting såsom stole, borde osv. I stedet går jeg efter mindre industrielle elementer såsom bogstaver i zink og lamper til billige penge! 
Jeg går altid efter ordsproget:" Det er lettere at udskifte en pude, end en sofa!".
Jeg vil dog alligevel vise jer billeder af både luksus og budget udgaverne af diverse industrielle lamper, det kunne jo godt være der var nogle der havde lidt flere penge end mig, eller en anden overbevisning :)

Budget

Pendler:





Luksus

Pendler:

1. Hearst, 2. MP20, 3. Bloomingville, 4. Ilva, 5. House doctor, 6. BTC


Gulvlamper
Luksus vs. Budget!

Luksus: Fraser, Budget: Ilva.


Luksus: BTC, Budget: IKEA.


Skrivebordslamper
Luksus vs. Budget!

Luksus: House doctor, Budget: Ilva



Arbejdslamper
Luksus vs. Budget!

Luksus: Design house Stockholm, Budget: Unknown


Generelt er der en god besparelse at hente, hvis man vælger budget udgaven. F.eks. koster luksus arbejdslampen 1339 kr, mens budget udgaven koster sølle 59,90 kr. 
Ville i helst holde jer til luksus- eller budget udgaverne? Og hvorfor? :)


Inden jeg runder dette indlæg af, vil jeg lige vise jer en ualmindelig fed lampe fra IKEA til 99 kr. 



Denne lampe tilhører Tertial serien, som består af mange budget industri lamper. Find serien her.

See U later, Decorator!

Camilla




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar