torsdag den 14. februar 2013

Hjemmelavede bordskånere! DIY!


Disse fire bordskånere lavede jeg i forrige weekend. To af trækugler, og to af filtkugler i forskellige farver. Det tager ingen tid, og består egentlig kun af at putte kugler på en snor og binde en sløjfe eller knude. Samme princip brugte jeg til filtkuglerne, hvor jeg brugte nål og tråd. De bordskånere jeg har lavet er meget "enkle", i den forstand at der sagtens kan males på trækuglerne, dog skal der nok varmeresistent lak ovenpå for bekyttelse. Både træ - og filtkuglerne er købt i søstrene grene, til omkring 10 kr pr. Pakke. Jeg brugte næsten 3 poser af de store trækugler, til at lave bordskåneren der ses på billedet. 1 pose af de små trækugler, til den lille bordskåner, og 2 poser til hver af bordskånerne bestående af filtkugler.



De er et godt alternativ til bordskåneren fra Ferm living, bestående af kugler af kork. Denne bordskåner koster 110 kr, og fås bl.a. hos Bahne, og kan købes her.


See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar