tirsdag den 14. april 2015

På det sidste har jeg...


... lavet optagelsesprøve til Teko, og i dag laver jeg til UCN. 
... været til eksamen i Zoologi og evolution, oplæsningen til 
    dette er baggrund for min manglende aktivitet på bloggen :( 
... været sammen med min veninde fra Aalborg, det var så hyggeligt! 
... haft en stand på et loppemarked i Sønderborg. 
... været i brugtvareterminalen, hvor jeg fik købt en opsats 
    og nogle fine, gamle flasker.
... været i Plantorama. Tjek deres brugskunst afdeling ud, 
    der er faktisk rigtig mange, fine ting. 
... været sammen med familien til diverse påske halløj. 
... været i Ikea. Jeg var på jagt efter tabletholderen og en kaktus,
    men endte med at gå, uden at købe noget. Det er lidt vildt, 
    jeg plejer altid at få noget med hjem.     

Håber i alle har det godt, nu vil jeg forsøge at komme stærkt tilbage. Min udfordring går ikke fantastisk godt, men så er det vel bare op på hesten igen!

See U later, Decorator!

Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar