onsdag den 11. marts 2015

Smukke, brune flasker!


Source: homesick.

Vi kan vidst godt blive enige om, at almindelige shampoo - og balsamflasker er ret grimme. Specielt hvis man har flere produkter med forskellige "forsider". Jeg har i lang tid, ønsket mig nogle store flasker til vores produkter i brusenichen. Jeg har allerede tre små, som jeg bruger til forskellige produkter, som jeg enten bruger dagligt eller ugentligt. Det drejer sig om makeup fjerner, neglelak fjerner og skintonic. Selvfølgelig har jeg også dymo labels på dem, da det ellers kan være svært at se forskel, og man så ender med at få neglelak fjerner i ansigtet. Det ved vi alle sammen ikke er så heldigt. 

Normalt kan flasker i forskellige farver, og størrelser købes hos webshoppen URTEGAARDEN, men nu har jeg også set, at de store kan købes hos PLINT. Forskellen er, at de fleste fra Urtegaarden er lavet af glas, mens flaskerne fra Plint er af plastik. På trods af at de er billigere hos Plint, vil jeg gerne give lidt ekstra for at få flaskerne i glas. 

See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar