torsdag den 19. marts 2015

Rustikke stilleben!






Source: Sfgirlbybay

Billederne stammer fra den australiske fotograf, Kara Rosenlund. Det er ikke tit jeg viser billeder af hjem udenfor Skandinavien, men dette hjem fandt jeg ret spændende, så selvfølgelig skulle det vises. 

En af mine største interesser indenfor indretning, er stilleben. Vi har dem efterhånden også en del steder i vores hjem. Da jeg virkelig er glad for stilleben, var det også det som tiltalte mig mest ved boligen. Der er en hel del stilleben i boligen, og de er virkelig godt sammensatte. Jeg elsker at de er så rustikke! For dem som ikke ved hvad et stilleben er, kan jeg fortælle at et stilleben er en opsætning på en hylde eller lignende, hvor hele sammensætningen spiller. Man kan bruge næsten alt i et stilleben, dog er det en svær kunst at mestre, og de tager ofte lang tid at lave. Hvis i har brug for inspiration til at mestre kunsten, er disse billeder gode at lade sig inspirere af, da stillebenene er sindsygt godt lavet!

See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar