onsdag den 25. marts 2015

Lækker kvalitet, til gode priser!



Til goodie days i Magasin, faldt jeg over nogle rigtig lækre strikbluser og strikcardigans. De var utrolig bløde, og bestod af uld og mohair. Jeg så først mærket på dem bagefter, og det overraskede mig, at det var Magasins eget mærke jeg stod med. Normalprisen overraskede mig også, 399 for strikblusen og 499 for en cardigan. Hvis man køber mohair fra andre mærker, er produkterne generelt lidt dyrere. Jeg købte en lysegrå strikbluse med 20 % rabat, og den har været en favorit lige siden. Kvaliteten er rigtig god, den bliver ikke fnuldret, og selvom den er forholdsvis tynd i materialet, varmer den utrolig meget. Jeg skal helt sikkert investere i mere, fra Magasins eget mærke.
I kan se alt fra Magasins egen tøjlinje lige HER

See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar