tirsdag den 3. februar 2015

Bloganbefaling #1







I dag vil jeg anbefale en blog, som er ret langt væk fra boligindretning. Alligevel synes jeg i skulle have tippet, da bloggen er skide underholdende :) Overstående billeder er screenshots taget med min iPad. Jeg har brugt screenshots da det muligvis ville tage en krig at, finde frem til de rigtige hemmeligheder igen. Med screenshots har i også muligheder for at, se alle de faner jeg generelt har, og min mærkelige døgnrytme :) 

Billederne viser hemmeligheder, som læsere kan indsende anonymt til bloggens forfatter. De bedste bliver lagt ud i forskellige indlæg. Hemmelighederne skifter bl.a. mellem at være sjove, chokerende eller forargende. Foruden disse indlæg er der også indlæg som f.eks. "Jeg er jo Bridget Jones", "Sære søgeord" og "Best of Tinder". Mange af indlæggene får mig til at grine højt for mig selv. En af de nyere geniale indlæg, var en sang hun havde skrevet i hendes dagbog da hun var 12 år gammel. I kan se det HER

Den sidste hemmelighed gemte jeg på grund af forargelse. Jeg synes sådan noget er falsk og til at kaste op over. Sådan bliver jeg aldrig, jeg vil altid være tro mod mig selv. Alt hvad jeg lægger ind, kan jeg stå 100% inde for. Jeg vil hellere have 0 følgere med den stil jeg har, end at have 6000 "falske" følgere der egentlig ikke kender min rigtige stil. 
Med det sagt, hvad er jeres indtryk så af Miriams Blok? I kan se meget mere HER

See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar