torsdag den 19. februar 2015

Babyliss Curl Secret Krøllejern!



Det er ikke så meget med indretning at gøre, men jeg synes alligevel i skulle se lidt nærmere på et af de bedste køb jeg gjorde mig i 2014. Det var dette Curl Secret krøllejern fra Babyliss. Da det kom på markedet, blev det straks skrevet på ønskelisten. Med et almindeligt krøllejern eller et glattejern, opnår jeg normalt ingen krøller og jeg brænder mig både i panden, på ørerne osv. 
Curl Secret krøllejernet er idiotsikkert, og det er virkelig sandt for jeg kan finde ud af at bruge det ;)
Krøllejernet fungerer ved at man sætter en tot ind i maskinen, maskinen "sluger" totten, efter nogle sekunder bipper det og man kan tage den krøllede tot ud. Super enkelt!
Desuden kan man indstille varmen efter hårtype, og efter hvilken slags krøller man ønsker. Inden jeg købte det læste jeg lidt om krøllejernet. Her læste jeg at hårlængder langt under brystet, godt kunne være et problem. Dog skal det siges at jeg brugte mit da jeg havde hår omkring den længde, og det gik fint :) Jeg går lidt med tanken om at lave en video, hvor jeg bruger krøllejernet, så kan i se lidt mere omkring hvordan det virker. Krøllejernet er forresten lige nu på tilbud til 799 Kr i Elgiganten, normalprisen er 1499 Kr. 

See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar