lørdag den 24. januar 2015

Brugtvareterminalen Viby!














I dag var jeg et smut forbi brugtvareterminalen i Viby. Jeg har været der en enkelt gang før med en veninde, og kunne huske at de havde mange udstoppede dyr, møbler og andre sjove ting. Derfor tog jeg afsted i håb om at, finde et udstoppet dyr som ville passe til stillebenet over vitrineskabet.
Brugtvareterminalen er en stor sal fyldt med sager, og fungerer lige som en almindelig butik. Du putter alle de ting du ønsker at købe i en kurv, og så betaler man ved kassen. Altså ikke noget med at handle flere forskellige steder eller at prutte om prisen. Meget lettere, og så tager de dankort. Det skal lige siges at priserne er fair og faktisk synes jeg mange ting er ret billige. Billederne ovenfor er nogle af de ting jeg faldt over, og jeg synes de siger lidt om hvilke skatte man kan finde der! Praktiske oplysninger kan i se på deres hjemmeside HER.
Selvfølgelig kom jeg ikke hjem uden nogle ting, dem kan i se mere til i morgen :)

See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar