mandag den 1. december 2014

Fed bolig og gode nyheder!








Glædelig 1. december! Jeg kan slet ikke forstå at, det allerede er december. Jeg synes lige det har været august. Altså jeg har da lagt mærke til at det er blevet mere koldt ,og at vi har fået løn nogle gange siden, men alligevel er min Christmas spirit på lavt niveau. Jeg er begyndt at pynte lidt op, det skal i nok få billeder af en dag. Er i, i julehumør?

Boligen her over har jeg gerne ville vise jer i et stykke tid. Jeg synes den er så gennemført og fed! Sådan vil jeg virkelig gerne bo! Billederne er fundet hos den franske blog "Planete Deco a homes world". Jeg kan virkelig anbefale at følge bloggen, hvis man elsker den og nordiske boligstil!

Nu til nyheden! Jeg har fået en mail fra Ikea, og de vil gerne have at jeg skal deltage i deres Ikea House Call Feature. Jeg har selvfølgelig sagt ja tak til denne fantastiske mulighed, og jeg og vores lejlighed er derfor at finde i online bladet næste år. Hvornår på året ved jeg endnu ikke. Jeg var selv helt målløs da jeg fik det at vide, hvorefter jeg tænkte "FUCK, er vores hjem flot nok til det?". Men eftersom de selv har kontaktet mig, må de vil mene at vores hjem er ganske flot. Jeg har dog stadig ikke helt fattet at, folk rent faktisk synes jeg er dygtig nok til at medvirke. 
Hvis i er nysgerrige efter at se hvad jeg rent faktisk skal medvirke i, kan i se det HER :)


See U later, Decorator!

Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar