tirsdag den 11. november 2014

Er der nogen som mangler en rokokostol???









Denne stol har fulgt mig siden jeg flyttede til Aarhus i 2010. Eftersom den ikke længere passer til min stil, og jeg synes det ville være synd at male og ombetrække den, synes jeg den skal have et nyt hjem. Da jeg købte den i 2010, var den vurderet til 600 Kr hos Antik Pjot. Da vurderingen fandt sted var armlænene lige så slidt som de er nu. Siden da er der kommet en smule slid på ryglænet, dog synes jeg ikke det er noget man lægger mærke til. 
Jeg tænker at jeg vil have 400 Kr for den. Sig endelig til hvis du mangler en smuk stol!


STOLEN ER SOLGT!!!



See U later, Decorator!

Camilla 

2 kommentarer:

  1. Desværre heller ikke lige min stil, men super flot stol. Håber du finder et godt hjem til den :-D

    SvarSlet
  2. Hej Malene :)
    Jeg har faktisk fået den solgt, jeg har bare glemt at skrive det i indlægget. Det må jeg lige have gjort :)
    God weekend til dig :)
    Mvh Camilla

    SvarSlet