torsdag den 2. oktober 2014

Tre stel!




Jeg har længe været forelsket i det smukke stel fra House Doctor. Jeg tror ikke det kan tælles på en hånd, hvor mange gange jeg har kigget på det. Hver eneste gang er jeg gået videre, da vi allerede har fem stel, hvor tre af dem ikke bliver brugt så tit. Derfor kan jeg ikke rigtig forsvare at købe et mere. 
I går opdagede jeg det smukke stel fra Broste Copenhagen, og i dag opdagede jeg det rå fra Skjalm P. I alt tre virkelig fede stel jeg synes fortjente at blive vist her på bloggen. De tre stel minder om hinanden, idet de tiltaler sig til folk der er til det rå og anderledes. Det eneste stel der skiller sig en smule ud er "Nordic" stellet fra Broste Copenhagen, med dens fine farve. Dette stel er samtidig også til folk der ikke er farve forskrækkede. 
Prismæssigt er stellet fra House Doctor og Broste Copenhagen til at betale, mens the word on the street er at, Skjalm P stellet ikke er til den billige side. 

House Doctor stellet "Rustic" kan købes hos NOTREDAME.

Skjalm P stellet "Grå Frost" kan jeg ikke finde linket til online, men det kan købes i PLINT og ILLUMSBOLIGHUS fysiske butikker. 

Broste Copenhagen stellet "Nordic" kan købes hos PINDHUS.

Selvom jeg øverst oppe sagde at jeg ikke kunne forsvare at købe et stel til, er jeg alligevel kommet i tanke om en udvej i skriveprocessen. Hvad nu hvis jeg udskifter vores ene dagligdags stel! Det er da en fair undskyldning :) 

See U later, Decorator!

Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar