tirsdag den 7. oktober 2014

Badeværelsestilbehør fra Södahl!

Tingene fås via disse links: 
Marble Me serie // Grå/Sort/Hvid.

Södahls Touch og Marble Me serie har været ude et stykke tid, og er dermed ikke en nyhed for mange bolig nørder. Begge serier indeholder elementer af tidens populære materialer. "Touch" serien er meget elegant. Desuden er perfekt til dem som godt kan lide kobber, men ikke ønsker ikke så meget af det. Personligt synes jeg hurtigt kobber kan blive for meget. 
Den sorte sæbedispenser fra "Marble Me" serien synes jeg er ret fed! På trods af dette må jeg nok erkende at alt det der kobber og hvidt marmor halløj er et overstået kapitel for mig. Eller.. Jeg har kun to kobber ting i hjemmet, som jeg er glade for, men jeg ønsker ikke at investere i noget mere. Jeg ejer faktisk intet af hvidt marmor. Jeg har i stedet en "flise" i sort marmor, og så vil gerne beklæde nogle kasser med sort marmor folie. 
Selvom jeg har en klar mening om kobber og hvidt marmor, synes jeg alligevel det skulle på bloggen da jeg gerne vil inspirere så mange som muligt :)
Kan i lide produkterne fra Södahl?

See U later, Decorator!

Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar