tirsdag den 2. september 2014

L'oréal Skin Perfection Challenge!



Hvis i følger bloggerne hos Vilde Kaniner, Sille Who eller i love beauty kender i nok allerede til denne challenge fra L'oréal. Jeg følger selv Vilde Kaniner og Sille Who, hvor jeg hørte om det. Konkurrencen går ud på at hver blogger skulle udvælge 30 af deres følgere til at teste overstående produkter sammen med dem. Via blogindlæg, likes, delinger o.lign. kan hver deltager skaffe points til holdet. Den der har flest points på det vindende hold, vinder en tur til Paris mens resten af holdet får 
præmier alt efter points. 
Jeg blev udvalgt til at være på Vilde Kaniners hold, hvilket jeg er rigtig glad for da jeg synes hun har en super cool stil! Desuden får jeg fire produkter gratis, som normalt har en samlet pris på over 1000 kr. Det er da win win! :) 
Hvis i har lyst kan i se mine anmeldelser af produkterne på yourskinperfection, som i meget gerne må like, dele og kommentere på. Jeg kan afsløre at det er nogle rigtig lækre produkter vi har med at gøre, følg endelig med for at få mere at vide!

See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar