tirsdag den 13. maj 2014

Fotokunst!








Source: bungalow5my-pleasure/eget foto fra vores stue.  

I sidste uge påbegyndte jeg en fuldtidsstilling, hvilket betød at jeg ikke har haft specielt meget energi til at lave indlæg. Dog skal jeg kun arbejde tre dage i denne uge, så jeg regner stærkt med at planlægge nogle indlæg til jer...

I dag vil jeg inspirere lidt til hvordan man kan bruge fotokunst i sit hjem. Jeg elsker fotokunst, og specielt dem i grå og hvide toner. Er det bare mig eller bliver et billede bare lidt mere udtryksfuldt, når det er i grå og hvide toner? Samtidig ser det drøn godt ud og giver lidt personlighed til hjemmet. Personligt synes jeg også at de er meget mere spændende at kigge på end diverse illustrationer, selvom jeg også synes rigtig godt om dem :)
Er i også hooked på fotokunst? 


See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar