mandag den 26. maj 2014

Birthday wishlist!



1 - tatovering af min mormors yndlingsblomst/ 2 - rionet fås bl.a. i Bauhaus/
  3 /  4 / 5 / 6 / 7/ 8 - læbestift fra Mac / 9 / 10.


Jeg bliver 25 på onsdag, og dagen skal indtil videre bruges på arbejde, familie og måske lidt kanel.
Tingene på overstående collage er et udsnit af de ting jeg ønsker mig. Ønskelisten er denne gang præget af mere tøj end bolig relaterede ønsker, af den simple grund at jeg ikke har plads til mere brugskunst. De bolig relaterede ønsker jeg har, er nogle af de ting vi mangler for at gøre vores hjem helt færdigt :)


See U later, Decorator!

Camilla


2 kommentarer:

  1. Tillykke med i morgen, håber du får en skøn dag med opfyldte ønsker - boliggrej er også altid et hit, når jeg fylder år.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne
      Et noget forsinket svar, men tusind tak for din besked. Det var rigtig sødt :)
      - Camilla

      Slet