torsdag den 6. marts 2014

Halskæde af flint! DIY!






























Forleden faldt jeg over brandet Hep design, som laver smykker af dele af naturen såsom krystal og flint. Jeg synes specielt halskæderne af karmakrystal og flint er rigtig flotte, da de er ret rå i det. Priserne er egentlig okay, men jeg kunne hurtigt se hvordan jeg kunne spare nogle penge, eftersom jeg havde et stykke flint liggende. Derfor valgte jeg at lave en selv, og det sparede jeg en del på. Det eneste der skal bruges er et stykke trekantet flint og noget snor. Jeg brugte lædersnor. Hvis man ikke ligger inde med det, kan det købes i Panduro Hobby lige HER. Ellers gælder det bare om at binde snoren fast på flinten, og at få det til at holde. Min ligner ikke helt den fra Hep design eftersom flinten ikke slebet, til gengæld synes jeg min version er lidt mere rå. 
Hvis i ikke har lyst til at lave en selv, kan halskæden fra Hep design købes lige HER
Hvad synes i om mit projekt? :)


See U later, Decorator!

Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar