søndag den 2. februar 2014

I love trævarefabrikernes udsalg!




1/ 2/ 3/ 4/ 5/ 6/ 7/ 8/ 9/ 10/ 11.


Skal i se Super Bowl i nat? Michael følger meget med i amerikansk fodbold, og ofte ser jeg kampene med ham. Så i aften skal vi da selvfølgelig se Super Bowl, og fordi det kun sker en gang årligt må man ikke gå ned på udstyr. I dette tilfælde er det mad! Så der er købt ind til burgers, natmad og snacks. Om jeg kan holde mig vågen til at se hele kampen må tiden vise, jeg skal i hvert fald se halftime showet :)

Kender i trævarefabrikernes udsalg? Hvis ikke kan jeg fortælle at, det er en butik som hovedsagligt fører træmøbler og interiør til en udemærket pris. Produkterne har et flot design. Desuden findes der også produkter produceret med inspiration fra andre mærker. Her kan nævnes deres PLACE It knager, som ligner knagerne The Dots fra Muuto. Dog har disse en bedre pris. 
Har man mod på at male møblet selv, kan mange produkter fås i ubehandlet træ, hvilket ofte er billigere end at købe møblet i en farve. 
Der findes butikker rundt omkring i landet. Butikken i Aarhus har jeg besøgt et par gange, hvor jeg købte vores bademåtte i teaktræ. Det bedste ved butikken er at de har en webshop, så alle har en chance for at lure på deres flotte produkter.


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar