fredag den 13. december 2013

Julegaveideer til under 500 DKK!

I går var jeg til eksamen, og dermed er det slut med den intensive eksamenslæsning. Dog varer det ikke specielt længe før den går i gang igen, øv! Det var en ret hård dag i går, derfor valgte jeg at droppe denne uges interview torsdag, dog kører det som det plejer i næste uge :)

Hvor langt er i med julegaverne? Jeg blev færdig i mandags, så det var super dejligt. Dog er der nok mange som stadig mangler at finde de sidste gaver, så jeg vil i dag give lidt gaveideer til det kvindelige køn til under 500 DKK. Jeg har samtidig sørget for at der er lidt ideer til et hvert budget indenfor de 500 DKK. Jeg regner med at jeg laver et lignende indlæg, med gaveideer til det mandlige køn :)





1. Jane Kønig V-ring 500 DKK/  2. Elise Ryan Kjole 379 DKK /3. Jacqueline de Yong Cardigan 149 DKK/ 
4. Playtype Poster 250 DKK/ 5. Design Letters Kop 119 DKK/ 6. Stelton Stella vase 200 DKK/  7. Badeanstalten Saltskrub 109 DKK/ 8. Ilva Kobberpendel 499 DKK/ 9. Ilva Skærebræt 149 DKK/ 10. Ilva Skål i horn 59 DKK/ 
11. By Nord Badeforhæng 499 DKK. 


See U later, Decorator!

Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar