mandag den 2. december 2013

Juledekorationer hjemme hos os!










Så er det blevet den 2. december, og jeg har fået pyntet en smule op, men jeg mangler dog lidt. Resten kan dog først gøres færdigt efter jeg har fået købt et juletræ. Jeg tænker det skal være et cedertræ, men det kommer an på prisen, ellers må jeg nøjes med et juletræ i nordmannsgran. I dag har jeg valgt at vise jer dekorationerne i vores hjem. Jeg har valgt at de alle skal tage udgangspunkt i pyntegrønt, grankogler og en lille smule sølv. Det er smukt og dejlig enkelt :) Forresten hvis i undrer jeg over pakkerne på billederne, er det vores pakkekalender jeg har fordelt rundt i hele lejligheden, så vi skal lede efter dem hver dag. Det er egentlig meget sjovt og samtidig dekorativt :) 


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar