tirsdag den 5. november 2013

Tvåfota design!











Jeg har før stiftet bekendskab med dette brand igennem blogland, i dag så jeg dog produkterne live for første gang, da jeg var en tur gennem Magasins boligafdeling. Lampen er designet af Ida Sjöberg og Stina Löfgren fra Malmø. Lampedesignet hedder "Döden", og skal forestille en diamant. Lampen fås i tre størrelser og i to forskellige typer, henholdsvis rå og sort mdf. Prisen starter fra 1199 DKK. Jeg kan bedst lide den sorte udgave, og ville bestemt ikke have noget imod at eje den. Havde jeg pengene ville jeg nok købe den mindste eller mellem udgaven, og placerer den på en hylde eller i en vindueskarm. Dog må jeg indrømme at jeg ikke er sikker på diamant trenden, derfor synes jeg det er ekstra mange penge for en lampe jeg ikke kender udløbsdatoen på. Der er jeg mere til lidt billigere udgaver af trends, og jeg vil derfor til hver en tid hellere investere i en designklassiker. 
Hvad synes i om lampen fra Tvåfota design?


See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar