onsdag den 23. oktober 2013

Retro stel!

Natten til tirsdag omkring kl. 00.30 var jeg endelig tilbage i Aarhus, efter en uge på Grønland. Selvom turen ikke blev foretaget på det bedste grundlag, var det alt i alt en god tur med mange oplevelser. Jeg regner med at indlægget omkring Grønland, vil blive lagt ud i løbet af ugen.

Før vi skulle til Grønland fandt jeg et smukt retro stel på dba, som blev sendt til mig. Nu har jeg endelig hentet det, og det er endnu smukkere i virkeligheden. Normalt er jeg ikke så meget til farver, og jeg havde egentlig ledt efter et stel i en brunlig nuance, men jeg faldt for dette stel med det samme på trods af den blå farve. Det bedste er at jeg fik hele stellet for 100 DKK, på grund af stellet var lidt slidt og lågene på mælkekanden og sukkerskålen var limet sammen. Jeg synes dog det er smukt alligevel!
Er i også vilde med retro stel, eller er det bare mig som har en underlig besættelse? :) 








See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar