søndag den 13. oktober 2013

Indretning af bogreolen!


Umiddelbart lyder det ret let at indrette en bogreol så den både er funktionel, fri for rod og flot at kigge på. Dog synes jeg faktisk det er noget af det sværeste at indrette, og jeg har faktisk været så træt af det at jeg nærmest har opgivet fordi jeg aldrig blev tilfreds når jeg prøvede. Derfor har jeg pakket de fleste af vores bøger ned i en kommode, dog tror jeg at jeg vil prøve igen, da en fyldt bogreol kan se flot ud hvis man gør det rigtigt og samtidig siger utrolig meget om de personer der bor i hjemmet. I dag vil jeg vise inspiration til udstilling af bøger, så andre som har samme problem som jeg, kan få lidt inspiration til de forbandede reoler :) 












See U later, Decorator!

Camilla


1 kommentar:

  1. Problemet består jo også lidt i, at en bogreol maks kan bre 5-8 kg pr. hylde. Come on, det er bøger, så byg dem da lidt stærkere... En hyldemeter bøger vejer jo noget mere end det. Suk.

    SvarSlet