fredag den 13. september 2013

Efterårs favoritter!

Så er det så småt ved at være efterår, og selvom jeg hader regn, synes jeg egentlig det er meget hyggeligt. Det er vidst ikke nogen hemmelighed at marmor og kobber hitter i boligen lige nu, og jeg må da indrømme at jeg også selv at hoppet med på vognen. Indtil videre ejer jeg kun en enkelt vase i kobber, dog har jeg nogle DIY planer hvor marmor er involveret. Foruden disse to trends er batik også  oppe i tiden, og jeg er vild med det, specielt fordi det er så let at efterligne til ingen penge. Jeg har overvejet at lave dip dye på en bluse, en pude og en flettet kurv. Om det bliver ved tanken, må tiden vise. Endnu en efterårs favorit er at bruge blå nuancer i boligen. Vil man følge denne trend, vil jeg anbefale at man kun investerer i mindre interiør. Det er lettere at udskifte brugskunst end store møbler, derfor ville det være lidt ærgerligt at investere i en blå sofa, hvis trenden skifter. Specielt kobolt blå synes jeg er smuk, og ville med garanti passe godt ind i en sort- hvid stil. Til sidst skal samtalesofaen nævnes, som igen er blevet moderne. Nu er det ikke længere meningen at vi skal flyde foran sofaen, i stedet skal vi sidde op. 
Herunder har jeg samlet en lille collage med interiør og møbler, som tilhører efterårs favoritterne.
Er der en favorit i er særligt begejstret for?


Alt
1/2/3/4/5/6/7/8/9/10.


See U later, Decorator!

Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar