mandag den 5. august 2013

Skydelågeskabe!

Er det bare mig eller ses skydelågeskabe ikke særlig tit i blogverdenen? Til gengæld er der mange der bruger tøjstativer, wall-in closets og kommoder. Vi havde før to tøjstativer og en kommode, men vi har begge alt for meget tøj til det. Derfor har vi nu købt et skydelågeskab med en sort låge og en glaslåge. 
Jeg synes de er kanon fede bl.a. på grund af pladsbesparelse, udnyttelse af lofthøjden og den utrolige mængde opbevaringsplads det giver. Lige nu har vi sengetøj og håndklæder i stuen, hvilket er virkelig bøvlet, derfor skal de nu have plads i skabet. Desuden har jeg sagt til mig selv at alt der ikke kan være i skabet, ryger ud, så må der prioteres istedet. Hele formålet med fornyelsen af soveværelse og kontor, er at gøre det mere minimalistisk og dermed lettere at gøre rent. 
I dag vil jeg vise jer billeder af indretning med skydelågeskabe, som kan være utrolig praktiske i lige fra kontoret til entreen. 













See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar