tirsdag den 9. juli 2013

En ny illustrator har set lyset!

Jeg er for tiden meget vild med plakater, og synes slet ikke jeg kan få nok. Jeg har fulgt Marie Dyre Odbjerg via facebook, og set mange af hendes illustrationer, som jeg synes er helt fantastiske. Fælles for hendes illustrationer er de runde kinder, humor og virkelig smukke detaljer. I kan se alle hendes illustrationer på hendes blog marieodbjerg!









For nogle måneder siden fik jeg Marie til at lave en illustration til mit køkken. Jeg ville gerne have illustrationen holdt i sort-hvid. Jeg havde egentlig en tanke om at en kvinde, enten skulle spise eller lave mad på tegningen. Men jeg havde ikke tænkt over mere, derfor overlod jeg detaljerne til Marie. Dette er resultatet! Synes det er rigtig flot, og glæder mig til at få det op i køkkenet. Hvad synes i? :)


Billederne er lånt fra hendes blog og facebook profil.




See U later, Decorator!

Camilla




Ingen kommentarer:

Send en kommentar