torsdag den 13. juni 2013

Vores altan!

Før





Efter











Fotograf: Christina Berg.


Hvad synes i? Jeg er ret glad for det :) Jeg har indrettet altanen med intention om at det skulle være et hyggeligt sted som både var råt og feminint. Samtidig ville jeg tilføje et grafisk tæppe og puder, for at få noget spræl derude. 
Jeg har både udskiftet og fået flere planter på altanen, som bl.a. inkludere et oliventræ jeg fik til fødselsdag og et opstammet laurbærtræ :) Herudover er der en del loppefund fundet på forskellige loppemarkeder. Det marrokanske bord, fil de fer kurven, æblekassen, madam blå kanden og trækassen hvor der står "Fleur" på. Plastiktæppet er fra Kvickly og kostede 60 DKK. Puderne er fra bl.a. fra H&M Home, og fås ikke længere. Mens de andre er fra Södahl og Ikea. Jeg kunne kun finde den ene pude fra Södahl. Den hedder Eagle, mønsteret jeg har brugt er på bagsiden. Den fås her. Bænken og stolen er fødselsdagsgaver, og fås her og her.
Til dem der ikke kender mig, kan jeg afsløre at det er mig som sidder på bænken på sidste billede :)

Forresten er billedet fra før forandringen, fra da vi lige var flyttet ind :)



See U later, Decorator!

Camilla



2 kommentarer:

  1. OMG ven det ser squ da MEGA godt ud!!!!!!

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet fint! - Glæder mig til at se det 'live'! :D

    SvarSlet