søndag den 23. juni 2013

Flagermus stolen!

Så er jeg hjemme igen efter en dejlig ferie i Kroatien. Det er et rigtig dejligt land, og det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger det :)
I dag har jeg valgt at blogge om en stol, jeg har været vild med i lang tid. Dog har vi ikke plads til den i lejligheden. I stedet drømmer jeg om at have den til at stå i en hyggekrog, når vi en gang får et hus :)



Luksus stolen fås her, og kan fås i fire farver, mens budget modellen fås i brun og sort og kan købes her.

Egentlig kan det næsten ikke kaldes en luksus vs. budget, da "budget" stolen stadig er dyr. Alligevel er der en betydelig pris forskel, med en besparelse på 4380 DKK, hvis man vælger "budget" stolen :)
Der er også en stor forskel på modellerne, og jeg synes ikke det er svært at se hvilken model der er dyrest. 

Hvilken stol ville du vælge? :)



See U later, Decorator!

Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar