mandag den 17. juni 2013

Coasters! DIY!




Jeg har været i gang med et coasters projekt i et stykke tid nu:) Jeg fandt kork coasters i Søstrene Grene, hvor to blev malet kobber med akrylmaling og de andre fik tilføjet overskæg. Det var egentlig meningen at jeg ville købe flere og male dem med tavlelak. 
Desværre er de udsolgt, så indtil videre må jeg nøjes med fire coasters :)
Det var ret simpelt at lave. Jeg tegnede de to overskæg på bagepapir, klippede dem ud og tegnede omridset på korken. Hvorefter jeg malede dem med sort sprittus. Er du ikke så god til at tegne, kan du eventuelt finde nogle du kan lide på nettet og printe dem ud.

I morgen flyver jeg og svigerfamilien til Kroatien, for at fejre mine svigerforældres sølvbryllup. Jeg tager både kamera og bærbar med, så måske kommer der et par indlæg i løbet af ugen. 



See U later, Decorator!

Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar