søndag den 5. maj 2013

Søndagstur til Ingerslev Boulevard!

I dag var jeg på loppemarked på Ingerslev Boulevard i Aarhus. Der var så mange fede ting! Jeg faldt bl.a. over en sort fdb stol, vintage industrielle lamper og meget andet. Desværre kom jeg ret sent afsted, så folk begyndte at pakke sammen næsten lige efter jeg var kommet. Alligevel nåede jeg at få set det hele, og fik også købt nogle få ting.
For jer som ikke fik besøgt markedet i dag, kan jeg fortælle at der afholdes markeder der den 1. og 3. søndag hver måned, indtil september. Jeg bruger også denne hjemmeside til at holde øje med forskellige loppemarkeder i landet :)





Den gamle mælkeflaske skal bruges i et stilleben, spanden skal bruges som skraldespand i kontoret og den flotte industri lampe regner jeg med at spraymale sort og bruge i kontoret eller soveværelset. Jeg fik de tre ting for i alt 120 kr, det kan man vidst ikke sige er dyrt :)




See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar