fredag den 17. maj 2013

Kitty Meow!



I mit tidligere indlæg om funktionelle og flotte accessories til kæledyret, viste jeg jer denne sjove katteseng fra Studio Mango. På daværende tidspunkt kunne jeg ikke finde en hjemmeside, hvor man kunne købe den. Men nu er der håb hvis du ønsker en sjov og stilet seng til din kat. Jeg har nemlig fundet en engelsk hjemmeside hvor sengen kan købes. Puderne med hjerter følger med, men synes man ikke de er så frygtelig kønne kan man evt. udskifte den ene med et lammeskind og tage den øverste af.  Egentlig ville jeg gerne købe sengen, men da vores kat ikke er frygtelig glad for at være i huler, har jeg droppet tanken. 
Sengen koster 528 kr, og kan købes lige her!
Er du interesseret at se det forhenværende indlæg om kæledyrs "møbler", så se her :)



See U later, Decorator!

Camilla




Ingen kommentarer:

Send en kommentar