onsdag den 22. maj 2013

Indretningen af vores entré!












Vores entré er egentlig en fordelingsgang, ligesom det er i mange andre lejligheder. I går blev den endelig færdig, da vi fik hængt nye industri pendler op. 
Jeg har valgt lodrette striber for at gøre det endnu højere til loftet, mens de to spejle gør gangen bredere. Knagerne er købt på markedet, The Stables, i London. Skoskabene, spejlene og pendlerne er fra Ikea. Skamlen er fra Sinnerup og de gamle æblekasser har jeg hugget fra min mor :) Ellers er der pyntet med lidt bogstaver, brugskunst og billeder. Selvfølgelig har jeg også fundet plads til den lækre lampe fra Kartell. Forresten er den stribede væg et diy projekt, lavet med to veninder og som blev betalt i pizza :)
Hvad synes i? Jeg er selv ret tilfreds med resultatet :)



See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar