søndag den 7. april 2013

I love Nomess!

Nomess er et dansk brand der bl.a. laver trendy opbevaringsbokse, hvis formål er mindre rod, hvilket navnet også hentyder til. 
Og det virker! Jeg har selv en opbevaringsboks med tre skuffer til mine smykker, og en boks til mine ure. Før lå mine smykker alle steder, nu er de opbevaret et sted, og jeg husker at lægge dem tilbage efter brug. Det er jo helt vildt :) Deres produkter er oftest lavet i gennemsigtig akryl, som giver et godt overblik og et fedt og minimalistisk look. Nogle produkter fås også i farver, og er lavet i plast, men er stadig gennemsigtige. Nedenfor har jeg samlet nogle produkter, i kan også se hele deres sortiment her.
Køb deres produkter, det vil i ikke fortryde! :)








See U later, Decorator!

Camilla




Ingen kommentarer:

Send en kommentar