onsdag den 13. marts 2013

Tiger!

Tiger er for mange udelukkende en butik som besøges til jul, for at finde en grim ting til en julefrokost. 
Men faktisk er jeg ret glad for Tiger og de ting man kan købe der. Ofte kan man finde moderne ting til boligen for ingen penge. Da jeg skulle til Odense i sidste uge, faldt jeg over det nye Ud og Se blad, som havde reklamer for Tiger. Her fandt jeg nogle ting jeg blev nødt til at dele med jer!



Jeg synes ikke det ligner ting man forbinder med Tiger. Jeg er specielt vild med opbevaringsdåserne, vaserne og porcelænet. 
Noget af porcelænet kunne jeg godt finde på at købe. 
Er der andre end mig der kan se hvad vaserne ligner en kopi af? Hvis ikke så ligner de Kähler Botanica mini vaserne. Forskellen er at Tigers koster 10 kr. pr. stk, mens Kählers koster mellem 149 - 249 kr. Jeg er helt vild med Botanica vaserne, men har man ikke så mange penge er dem fra Tiger en god erstatning :)

Kilde: Kahlerdesign.


See U later, Decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar