tirsdag den 5. marts 2013

Små DIY projekter!

Jeg vil i dag vise jer nogle små DIY projekter jeg har lavet. De alle nogle der tager under 10 min. at lave, og er samtidig utrolig lette at lave. Specielt når det handler om plakater laver jeg det gerne selv, hvis det er muligt. Der er jo ingen grund til at betale mange penge, for noget man selv kan lave meget billigere :) 

Jeg er meget glad for dåser fra hakkede tomater osv. Jeg har brugt dem mange steder i mit hjem. 
Det er en meget lille DIY, og kræver egentlig ikke mere end at tømme dem for indhold og rive etiketten af. Jeg gør ikke noget ved dem bagefter, da jeg godt kan lide det simple og rå look de giver!


Dette billede har jeg allerede vist jer en gang. 
Her er de brugt som krydderurteskjulere. 

Her har jeg brugt en enkelt dåse, til at 
holde styr på vores opvaskebørster.

Her er der tre dåser i forskellige størrelser til blyanter osv. 


Synes du dåserne mangler noget? Så kig videre, herunder har jeg fundet nogle ideer til at gøre dem lidt mere spændende :)


Mal dåserne, det kunne også være fint i forskellige pastelfarver :)
Kilde: Workshoppi.

Dåse med hæklet cover.
Kilde: Filihunkat.

Dåser med tapet.
Kilde: Barewunderbar.

Dåser med stof og blondekant.
Kilde: Thepukproject.

Uhh! Fandt lige en DIY på en lysestage. Der går ikke længe før der 
lander nogle i samme stil, hjemme hos os!
Kilde: Colourfull-ink.



På et tidspunkt så jeg nogle billeder med geomentri mønstre, til salg på trendsales. Jeg synes de var for dyre, når jeg kunne lave dem selv. Derfor fandt jeg min linial, kuglepen og almindeligt A4 papir frem. 
Derefter lavede jeg en streg af gangen, og så formede mønstrerne sig tilfældigt :)




Disse to billeder står inde i mit kontor, sammen med et billede jeg selv har lavet. Jeg så et lyserødt billede med et ordsprog på, i en TDC reklame ( mener jeg nok) med Casper Christensen. Tænkte at billedet sikkert var dyrt, så nu har jeg lavet et billede i samme stil, med et ordsprog jeg godt kan lide:)

Det er lidt svært at læse, men der står:! Start with a good foundation, 
and you can build everything!".



I weekenden havde jeg besøg af min veninde fra Aalborg. Hun fortalte mig at hun havde set nogle billeder med citater fra børn. Samtidig lignede skriften, noget børn havde lavet. Jeg synes de lød meget sjove, så jeg fandt nogle citater fra børn på nettet, tog kuglepen og tog papir frem. At skrive med venstre hånd, får også min skrift til at ligne noget et barn har lavet, så det gik jo fint :) 

"Man skal fortælle sin kone, at hun er smuk, selvom hun ligner en lastbil!"

"Det kan godt være jeg er dum, men jeg er pænere end dig!"


Hvad synes i? Jeg kan ikke undgå at smile når jeg ser billederne :) 


See U later, Decorator!

Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar