torsdag den 28. februar 2013

Udsalg i Decorate!

Da jeg var på vej hjem skulle jeg brænde noget tid af, inden jeg kunne komme med bussen. Der stødte jeg på udsalg i Decorate på Jægergårdsgade, 70 % på mange fine produkter. Det er godt nok en farlig butik, jeg kan altid finde lidt for meget der, heldigvis holdte jeg mig til udsalgsvarerne. 
Bor du i Aarhus, eller skal du alligevel et smut forbi, så giv butikken et besøg! Det vil i ikke fortryde!
Hvis i ikke har planer om et besøg til Aarhus i den nærmeste fremtid, så fortvivl ikke. De har en webshop, som kan findes lige her :)



Jeg har længe gerne ville have en kammerstage til mit natbord, men indtil videre har jeg ikke fundet nogen jeg var helt forgabt i. Det skete så i dag, det var kærlighed ved første blik til denne fine stage fra Mulls. Har aldrig set denne stage før og har heller ikke hørt om mærket, lidt underligt sådan noget plejer ikke gå forbi min næse :) 




Faldt desuden over to pudebetræk fra DAY Birger et Mikkelsen, som jeg tænker at jeg vil bruge i soveværelset eller stuen. Det kan være der bliver flyttet lidt rundt på puderne i det lille hjem :)



See U later, Decorator!

Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar