lørdag den 16. februar 2013

The colorful home! Hjem man bliver glad i låget af!


Jeg har søgt lidt på nettet, og fundet frem til en række billeder af farverige hjem. 

Kilde: Aprillaprill



Kilde: Femina



Kilde: Rice

Specielt børneværelser er meget farverige. Jeg synes det er flot, og man bliver så glad af det. Jeg drømmer selv om at indrette nogle flotte farverige værelser, til mine børn en gang. Men det går der nok noget tid før det bliver aktuelt.






Nedenfor har jeg fundet nogle eksempler på elementer, der kan tilføjes boligen, for at få et mere farverigt hjem! :)

8. Ilva, 9. Ilva, 10. Eames, 11. Ilva, 12. Hay, 13.  Ilva, 14. Ilva, 15. Ilva, 16. Eames, 17. Deer, 18. Boxdelux
19. Plint, 20. Rice, 21. Boxdelux, 22. Kähler, 23. Unika-k



See U later, Decorator!

Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar