mandag den 11. februar 2013

Masking tape!


Er papirtape, der udover at være let at rive i de stykker man skal bruge, kan bruges til mange forskellige dekorationsprojekter. Det kan fås i bl.a. Panduro hobby eller på Boxdelux.
Jeg kan umiddelbart bedst lide mærket MT, som er det originale, da det ikke falder af når det først sidder på væggen. Dette fås bl.a. hos ovenstående hjemmeside samt butikken Decorateshop på Jægergårdsgade 100 i Aarhus. 
Tapen kan både fås som ensfarvet, men også med mønstre hvis man er lidt mere våget. 
Herunder har jeg forsøgt at finde nogle forskellige inspirationsbilleder, hvis i også vil vove jer ud i et projekt eller flere.





De næste billeder er nogle af mine egne projekter, jeg har lavet inden for det sidste stykke tid. Og ja, jeg har fået en mindre besættelse. Måske skal noget af det ned på et tidspunkt, det er det der er så dejligt ved masking tape :)













See u later, decorator!

Camilla


Ingen kommentarer:

Send en kommentar